בדק בית כלי עבודה

כאשר מהנדס מבצע בדיקת בדק בית כלי עבודה העיקרי שלו, הוא לרוב הניסיון שהוא רכש, עם השנים בזיהוי ואיתור ליקויים בנייה שונים ומגוונים

תהליך הבנייה מצריך שיתופי עבודה עם אנשי מקצוע שונים, דבר הגורר אחריו, ליקויי בנייה רבים משום שלא תמיד הפיקוח על הבנייה נעשה בהתאם לנדרש.

לפיכך, כאשר מהנדס מבצע בדיקת בדק בית כלי עבודה העיקרי שלו, הוא לרוב הניסיון שהוא רכש, עם השנים בזיהוי ואיתור ליקויים בנייה שונים ומגוונים.

יחד עם זאת בתחום זה קיימים כיום מכשירים מתקדמים, המאפשרים לגלות ליקויי בנייה נסתרים שלא ניתן לאיתור בעין בלבד.

צרו עמנו קשר עוד היום
צרו עמנו קשר עוד היום לליווי ללא עלות בפרוייקט תמ"א 38

 

 

בדק בית כלי עבודה

 

 

בדיקת בדק בית עם מכשור מתקדם

 

בתחום בדיקות בדק הבית, ישנה מגמה של מעבר לעבודה עם מכשירים טכנולוגים חכמים, אשר באמצעותם ניתן לזהות ליקויים נסתרים ביותר, ואף בראשית התפתחותם.

דבר זה חשוב ביותר לעבודתו של מהנדס בדק הבית, שכן ישנם ליקויים שניתן להסתירם בכל מיני דרכים יצירתיות כדוגמת צביעה מחדש של הקירות בכמה שכבות כדי להסתיר רטיבות כלואה וכדומה.

המכשור החדיש מתגבר על כל זאת ומאתר את הרטיבות ברמת דיוק גבוהה ביותר כך שהבדיקה נעשית הרבה יותר אפקטיבית.

ככל שהדוח שאותו מנפיק המהנדס מפורט עם כל הליקויים שקיימים בדירה, כך ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר בהערכת שווי הנכס האמתי.

המכשור המתקדם, מעניק למהנדס המבצע את הבדיקה יתרון מסוים וחיוני על פני מהנדסים הסומכים אך ורק על עצמם, שכן פספוס אחד, עשוי להוביל למסקנות מוטעות שיתגלו בשלב מאוחר מידי.

 

אילו ליקויים ניתן לגלות באמצעות מכשור ?

 

קיימים ליקויי בנייה נסתרים וליקויים גלויים הניתנים לזיהוי באמצעות המכשור המתקדם.

אך חשוב לדעת, כי המכשירים החדישים לא רק מזהים את הליקוי אלא גם מודדים את רמת חומרתו.

כך לדוגמא מצלמה תרמית המאפשרת לאתר את הרטיבות בדירה, בקירות או ברצפות.

באמצעותה ניתן לדעת עד כמה המצב של הרטיבות חמור, ולטפל בבעיה במהירות האפשרית ואף למנוע את התדרדרותה.

מכשיר נוסף הוא אקדח תרמו לייזר המגלה הפרשי טמפרטורה לשם זיהוי רטיבות מזערית ביותר , או מד זווית דיגיטלי לבדיקת הקירות אם הם ישרים או שיש בהם סטיות.

כל המכשירים הללו, מאפשרים למהנדס, להנפיק דוח בדק בית מקצועי ואמין ביותר, שכן מדובר במכשירים שרמת הדיוק בהן היא גבוהה ביותר.

נראה אם כן, כי כאשר אתם צריכים לבחור מהנדס בדק בית, יש לתת את מלוא תשומת הלב לרמת הפירוט של דוח בדק בית כלי העבודה שבהם הוא עושה שימוש ורמת הניסיון שלו.

שכן שילוב של כל אלה יביא לבדיקה יסודית ומקיפה ולגילוי כל הליקויים הנסתרים ביותר שישנם במבנה.

דילוג לתוכן